Medewerker opname-onthaal

Functie

Je communiceert op een professionele manier met patiënten, bezoekers, artsen en collega's, zowel fonisch als persoonlijk, om een gastvrije ontvangst te garanderen.

De tevredenheid en het welzijn van onze patiënten zijn jouw prioriteit. Tijdens hun verblijf in ons ben jij een empathische en betrouwbare steunbron .

Je beheert de administratieve procedures voor de opname of inschrijving van patiënten en voorziet hen van informatie over hun verblijf in het

Verder zorg je voor nauwkeurige registratie en codering van patiëntendossiers ter voorbereiding van mutualiteits-en patiënten facturen, en je staat klaar om eventuele vragen hierover te beantwoorden.

Jouw profiel

Je hebt een bachelordiploma op zak, bij voorkeur in een administratieve richting. Ervaring in de zorgsector is een pluspunt, maar is geen vereiste.

Je hebt een grondige kennis van MS Office en MS Windows.

Discretie, nauwkeurigheid, stressbestendigheid en uitstekende communicatieve vaardigheden zijn essentieel voor deze functie.

Je bent bedreven in het begrijpen en vervullen van de behoeften van patiënten en bezoekers, waarbij je streeft naar een vriendelijke en professionele benadering.

Als medewerker op de dienst onthaal en opname omarm je de kernwaarden van ons je biedt zorg op maat van de persoon , draagt je verantwoordelijkheid , s deskundigheid voorop en werkt nauw samen met je collega’s.

Je blinkt uit in teamwork , maar kan ook perfect zelfstandig beslissingen nemen. Je begrijpt dat elke situatie vraagt om een andere aanpak, en past je moeios aan.

Weekendwerk ( op ) en een variabel uurrooster met vroege, dag- en late diensten schrikken je niet af (vroegdiensten starten ten vroegste om u; laatdiensten eindigen ten laatste om u).

Je bent flexibel en bereid om aanpassingen in het uurrooster te maken indien nodig door onvoorziene omstandigheden.

fonische oproepen aannemen
Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
Een boodschap noteren Kopiëren, klasseren, intikken, lay-out verzorgen, ... van documenten De toegang en verplaatsingen van personen binnen de organisatie, sites en lokalen controleren Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren Personen informeren en doorverwijzen of begeleiden naar de gevraagde gesprekspartner, dienst of plaats Aanplakborden, informatie en bedrijfspubliciteit voor bezoekers actueel houden Personen onthalen en hun vraag identificeren Aanbod

Wij bieden jou een contract van onbepaalde duur met een voltijdse tewerksing, waarbij je ingepland wordt in een variabel werkschema met vroege, late en dagdiensten.

Een aantrekkelijk loon volgens de IFIC-barema’s waarbij we rekening houden met je relevante anciënniteit , aangevuld met

Maaltijdcheques (€)

Hospitalisatieverzekering (ook mogelijk voor gezinsleden)

Bedrijfsrestaurant met maaltijden aan personeelstarief

Tussenkomst vervoerskosten (gratis openbaar vervoer, fietsvergoeding van ,€/km, kmvergoeding voor wagens, mogelijkheid tot fietslease,….) + gratis parking

Leuke extra’s kinderopvang ‘het Beukennestje’, ‘Benefits at Work’-personeelskortingen, fitness op het werk, …

Bij stippelen we jouw groeipad uit. Ons inscholingstraject ondersteunt je door je in contact te sen met een vormings- en begeleidingscoördinator, meter of peter en ervaren collega's. Volg boeiende opleidingen en grijp de kans om jouw talenten verder te ontwikkelen.

Ons #samenfit team organiseert heel wat activiteiten die jouw algehele welzijn bevorderen.

Tijdens ons jaarlijkse personeelsfeest word je in de watten gelegd en kan je samen met collega’s ontspannen.

 


Medewerker opname-onthaal
2024-05-13 - 2024-07-02

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: WAREGEM

Land: België
Postal Code: 8790
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share